18 Şubat 2012 Cumartesi

İlkbahar sezonu alışveriş listem:)

Ben her sezon alışverişlerimi, beğendiğim ürünleri fiyatlarıyla birlikte kayıt ettiğim listem sayesinde yaparım. Çünkü yanlış alışveriş yapanlardanım. Bir mağazaya girer, giyer-çıkartır sonrada birbiriyle alakasız bir sürü şeyi toplar eve getiririm. Eve geldiğimde sonuç aynen şöyle olur; mor pantolon, pembe ayakkabı, yeşil tişört :))) Bazıları bunu "color block" trendiyle uyguluyor ama ben bu kadar renge henüz alışık değilim:) Bende çözümü alışveriş listesinde buldum. Genellikle alışveriş yaptığım markaların internet sitelerinden veya bizzat gezerken gördüğüm ürünleri not ediyorum.Tabi liste tamamlanana kadar ufak tefek değişiklikler oluyor. Evdeki kıyafetlerle kombini, rahatlığı, her mevsim giyebileceğim bir ürün olmasına dikkat ederek listemi güncelliyorum.Sanırım birçok kişide bunu yapıyor zaten:)) Neyse benim ilkbahar sezonu alışveriş listeme bakarsak;

Liste başı:) Zara Yeşil elbise 89,95 TL

Zara Tişört 59,95 TL


Ve çok beğendiğim Zara bluz 89,95 TL Bana sarı renk yakışmaz ama şansımı deneyeceğim:)


Bütün bloggerler bağırıyor bu sene mint çok moda diye:) ee bu pantolonda onlara ithafen:))
Stradivarius 39,95 TL


Ayakkabılar!!!:) mor olan pull and bear 79,95 TL, yeşil olan H&M 49,95TL:)


Ve son olarak Clutch 34,95 TL H&M


Bakalım hangileri alınacak, hangilerinin yerini başka ürünler alacak ehuehuee:))) Alışverişimi tamamladığımda yaptığım postta göreceğiz:)) Beklemede kalın:))

Not:Ürünlerin fiyatları an itibariyle yazılmıştır, değişebilir affınıza..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder