13 Şubat 2012 Pazartesi

Sevgililer Günü Kurabiyesi ve Hediyesi

Doğum günü, yılbaşı, kandil, bayram, yıl dönümü ve sevgililer günü... Altında yatan felsefelere çok takılmadan (!) hediyeleşmek için bir fırsat bence. Peki..... Sizce bir hediyeyi unutulmaz ve özel kılan nedir? Bence içine katılmış emektir.. :) Mesela paranın satın aldığı ve başkası tarafından paketlenmiş hediye, içine yazdığınız not ile kişiselleştirilebilir ve unutulmaz olur:)  Bu yüzden bu sevgililer günü Karam’a kendi ellerimle bir şey yapmak istedim ve mutfak dışında  hiçbir şeye yeteneği olmayan ben:) , kurabiyede karar kıldım. Ben yaparken keyif aldım, karam’da paketi açınca çok sevindi:)  Tarif pastacı'dan. Bu yüzden tarif vermeyeceğim ama bir kaç resim paylaşmak istiyorum.
 

Yoğurup şekillendirdiğim  hamurlar pişip, kurabiye olmak için fırına gidiyor.:)

Fırından çıkan kurabiyeler eritilmiş çikolatayla buluşuyor:) Vee hazır:)
Kurabiyeler soğuduktan sonra daha önceden almış olduğum şirin kutunun içine yerleştirdim ve Ümit Yaşar Oğuzcan'ın bir şiirini kapağına yazdım.

 
Son olarak hediyelerim;  çiçek ve kurdele ile süslenmiş kurabiye kutusu  ve divarese’den ayakkabı:) Bu günü önemseyen herkesin Sevgililer Günü kutlu olsun:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder